【ご購入時のご注意/Important Notes for Buyers】
・当ショップの商品は全て中古品・一点物のため、代替品のご用意は一切ございません。 (All items in our shop are pre-owned and unique; no replacements or substitutes are available.) ・商品状態をご納得の上でご入札・ご購入いただくもといたします。 (Please place your bid or purchase only after understanding and agreeing to the condition of the item.) ・商品が中古品である性質を考慮し、状態詳細を記載しております。 (We describe the item’s condition in detail, considering that it is pre-owned.) ・PC・スマートフォンのモニター環境によって写真の色味が実際の商品若干異なる場合がございます。 (Colors may appear slightly different depending on your PC or smartphone monitor settings.) ・写真では細部の傷まで完全に写しきれないことをご了承ください。 (Minor scratches or details may not be fully visible in the photos.) ・カメラの角度によって、撮影した写真の写り方が変わる場合がございます。 (The appearance of the item may vary depending on the camera angle used during photography.) ・商品状態についてのご質問は、必ずご購入前にお願いいたします。※商品詳細と重複する質問には回答いたしません。 (If you have any questions about the item’s condition, please ask before purchasing.) ・完璧な商品をお求めの方は入札をお控えください。 (If you are seeking a perfect item, please refrain from bidding.) |
【商品購入者本人確認について/Buyer Identity Verification】
防犯上高額商品のご購入の際、ご本人様確認をさせていただく場合がございます。 (For security reasons, identity verification may be required for high-value purchases.) ※相違があった場合はお取引をキャンセルさせていただきます。 (If discrepancies are found, the transaction may be canceled.) | 【購入キャンセルについて/Purchase Cancellation】
・基本キャンセルは理由の如何を問わずお受けしておりませんので、慎重なご購入、ご購入をお願いいたします。 (We do not accept cancellations for any reason. Please bid or purchase carefully.) ・「出品者への質問」や「メール」などでのキャンセル依頼にはお応えできません。 (Requests for cancellation via “Questions to Seller” or email cannot be accommodated.) ・悪質な入札・キャンセル・運営妨害には「東京都カスハラ防止条例」に基づき、しかるべき対応をいたします。 (Malicious bids, cancellations, or attempts to disrupt operations will be handled according to applicable regulations.) | 【返品・返金について/Returns & Refunds】
・商品ページに「返品不可」の記載のある場合、いかなる場合も返品対応はいたしません。 (Items marked as “No Returns” cannot be returned under any circumstances.) ・イメージの相違やお客様都合による返品は一切受け付けておりません。 (Returns due to change of mind or differences in image are not accepted.) ・商品到着日以降の返品やクレームはお受けできませんので、予めご了承ください。 (Returns or complaints after the item’s delivery date will not be accepted.) ・素人鑑定やリサイクル店での真贋判定後の返品は一切受け付けません。 (Returns based on non-professional authentication or evaluations at resale shops are not accepted.) ・ただし、お届けした商品が異なる場合のみ返品を受け付けます。(例:時計を購入したのに指輪が届いた) (Only in cases where an incorrect item is delivered (e.g., a ring instead of a watch) will a return be accepted.) ・代替え品との交換はいたしません。ご返品・ご返金での対応のみとなります。 (Replacement items will not be provided; only refunds or returns are available.) ・一部返金は受け付けません。返金・返品での対応のみとなります。 (Partial refunds are not accepted.) ・返金対象額はご落札金額が対象となります。お客様が購入後に付属品を購入された料金、契約にかかった料金 (Refunds will only cover the winning bid amount.) ・不具合調査・修理費用などの商品代金以外の金額については、たとえ商品の不良に起因するものであったとしても (Costs such as additional accessories, contracts, inspection, or repair fees are not refundable, even if caused by product defects.) ・ご返金いたしませんのでご、ご了承ください。 | 【ご入札について/Bidding Policy】
・新規IDの入札は取り消す場合がございます。 (Bids from new accounts may be canceled.) ・過去に取引でトラブルがあったIDの入札も入札取り消す場合がございます。 (Bids from accounts with a history of problematic transactions may also be canceled.) | 【出品商品につて/About Listed Items】
・当ショップでは、商品説明に記載のない限り、専門的検査・修理等は行っておりません。 (Unless stated otherwise in the item description, we do not perform professional inspections or repairs.) ・記載のない動作確認は行っておりません。 (Functional checks not mentioned in the description have not been conducted.) ・ご購入後の修理費用については一切対応いたしません。 (We do not cover repair costs after purchase.) ・全所有者の修理歴につては不明です。 (The repair history of previous owners is unknown.) | 【決済・お支払いにつて/Payment】
・お支払いはご購入・ご落札後24時間以内にお願いいたします。 (Payment must be completed within 24 hours after purchase or winning bid.) ・24時間以内にご連絡がない場合は、イタズラと見なしてYahoo!運営に通報し、キャンセルとなります。 (If we do not receive contact within 24 hours, the bid may be considered invalid and will be canceled. Such cases may be reported to Yahoo! Auctions as malicious activity.) | 【発送・送料について/Shipping & Delivery】
・商品はゆうパックで発送します。国内発送は送料無料(ストア指定)です。 (Items are shipped via Yu-Pack. Domestic shipping is free (store designated).) ・梱包には細心の注意を払っておりますが、配送中の破損につきましては責任を負いかねます。 (We take care in packaging, but we are not responsible for damage during shipping.) ・海外配送・関税(海外入札者向け) (International buyers are responsible for any customs duties or taxes.) | 【領収書について/Receipt / Invoice】
・クレジット決済の場合は、お手持ちのクレジット会社より発行される利用明細書をご利用ください。 (For credit card payments, please use your credit card statement as a receipt.) ・銀行振り込みの場合は、金融機関への振り込み依頼書・重量書をもって領収書とさせていただきます。 (For bank transfers, the transfer slip will serve as the receipt.) ・当ショップからは二重発行の恐れがあるため、領収書の発行はできません。 (We do not issue receipts to avoid duplication.) ・インボイスの発行は行っておりません。 (Invoices are not issued by our store.) | 【お問い合わせについて/Contact / Inquiries】< BR> ・お電話での対応は行っておりません。メールでのお問い合わをお願いいたします。 (We do not provide support via phone. Please contact us by email.) ・商品説明と重複する質問・購入意思のない質問・値下げ・即決等の質問には回答いたしません。 (We will not respond to questions already answered in the item description, questions from buyers without purchase intent, price negotiation requests, or “Buy It Now” requests.) ・他業務にて返答できない場合がございますので、ご了承ください。 (Please understand that we may not be able to respond immediately due to other work commitments.) ・防犯上、対面での現物確認は行っておりません。 (For security reasons, in-person inspections of items are not possible. プライバシー・個人情報 (Personal information provided for purchase will only be used for transaction purposes.) ・営業時間外・定休日(土日祝日)のご質問については、翌日営業日に回答させていただきます。 (Questions submitted outside business hours or on weekends/holidays will be answered on the next business day.) |